söndag 8 maj 2011

It's like an angel came by, and took me to heaven

Godmorgon mina fina läsare! Ja, ni har nog märkt att jag fick lite bieber fever igår, och har det fortfarande! Min blogg lär innehålla väldigt mycket om Justin, och om ni inte gillar han, kommentera inte elaka saker osv utan sluta läs min blogg i så fall, jag bryr mig inte. Detta är min blogg och jag skriver vad jag vill, för jag måste skriva av mig om det jag har på hjärtat annas drabbas mina nära och kära. Haha, pratar hål i skallen på dom annars, hahaha!
 Men om ni gillar Justin, enjoy!

I "godnatt inlägget" igår skrev jag ju att jag skulle drömma om Justin, och det gjorde jag! Haha! Han kom till min skola och så såg jag och min vän Amanda honom och så sprang vi till honom gråtandes och så fick vi en stor goosig kram med han och tog bilder med han och sen skulle jag tatuera mig och så hängde han med och sa att han ville tatuera mig så gjorde han det. Never say never på handleden. Och så vaknade jag och sa: faaaaan och slog jag med handen på sängen två gånger. Hahahahahaha, fan att det bara va en dröm..

Inga kommentarer: